källarupdate..

sitter nere i källaren vet inte själv, håller på men någon uppgift och ska snart ta fram mina kock-kunskaper för då äre hk.. har en jävligt dryg dag idag men hoppas den flyter iväg men lite achtung turneringar osv, ikväll blire andra bullar då ska jag in och se ersboda - rig som troligtvis blir en riktigt spännande match. lär ju träffa på vännen alle som är på riguttagningar där så dår får jag snacka med han nu när han slipper skolan pågrund av sånt där flamms. nä jsg hoppas med allt att han kommer in :) i övrigt så flyter livet på bra, är lycklig trots allt som hänt, hoppas bara på en snabb operation om det blir någon så jag sen bara kan dra igång med hård rehab skulle vara mycket värt så jag är tillbaka så snabbt som möjligt! men vi hörs senare under dagen puss!

och jag ber om ursäkt för att jag ej uppdatera igår men har en förklaring, for in och såg skol dm som amanda berättat om.. och sen stanna jag i stan och träffade jonte ett tag först jag köpte en tröja en ring och ett par örhängen sen så kom sara då gick vi runt ett tag sen käka vi på tacodirect? nacho direct hette det vi tog som var en nacho tallrik riktigt gott sen drog vi till gammlia och såg storvreta - dalen där storvreta vann med 7-4 inte bra.. men det var fint spel och rolig match!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0