min mobil :(

min mobil är trasig ! :( whääää
det känns som ena min halva är borta just nu, tragiskt att en strömdriven mackagrej kan påverka så mycket. Ska se till så min mobil blir lagad snart för klarar inte detta längre. förgäves....




har skrivit en dikt till min käre mobil:

du är som en av havets alla vindar,
det är bara dig jag vill ha och ingen annans svindar.
allt jag har att säga dig är ett kort förlåt,
men jag vet att det är svårt,
svårt att säga att du kommer tillbaka i min hand,
för om linjalen går av så är du den enda som värmer upp vårt land.
jag älskar dig min mobiltelefon,
det enda som kan ta det ifrån mig är ett litet ynkligt hån..


Kommentarer
Postat av: Åke

Detta innebär att du kommer missa en hel hög med hjärtehälsningar, inklusive ett väldigt fint sådant från ingen mindre än Åke själv!



Jag citerar min goda vän Pengen

"Idag är det alla hjärtans dag.... glad alla hjärtans dag! Jag tycker om alla som tycker om mig, jajamen"



Tack och hej

/Åke

2010-02-14 @ 12:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0