10 enkla steg att få mig på fall!

Hej bejb, tänkte bara snabbt dra vad jag faller och blir kär utav.

 

  • Börja med att dra ett smickrande leende med solen i ögonen åt mig.
  • När du gjort det kan du mer än gärna dra av dig dina byxor.
  • När du gjort det kan du gå fram till mig och viska hellå där snygging ;*
  • När du gjort det kan du visa lite intresse genom att baka en sockerkaka åt mig.
  • När du gjort det vill jag att du ska komma hem till mig och vänta utanför mitt hus(bara för att lixom)
  • När du gjort det kan du visa dig i din webcam
  • När du gjort det vill jag att du berättar om dina tår
  • När du gjort det vill jag att du sjunger
  • NÄr du gjort det äre bra om du är ärlig
  • När du gjort det, har du mig, kanske,  ingen vet, men värt att satsa iaf!


 tänk om ändå den drömkillen fanns :( ackack... PUSSAR // FRIDA LUNDBERG


Kommentarer
Postat av: mao

u need to keep looking :]

2010-01-14 @ 23:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0