ajdå

ojojojojoj vad stressigt det blev imorse när jag såg att det hade kommit in elefant i mitt hus som jag var tvungen att få ut innan jag for till skolan. Men så räser som jag är, hann jag i tid ändå :) frida är i hemavan men skolif så det blir lite dålig uppdatering nu på slutet...,

någon ville ha bilder och visst, det ska ni få


BILDREGN

 
vår söta vän amanda
 
vår andra söta vän wilma
 
en annan söt vän sarah
 
notera att jag byggde det själv!
 
ett bra team

 vår söta vän bassan
 
gay

 
hörnan på g

 maaomao:]
 
frida med brillorna
 
min söta syster
 
sen kan jag väll passa på att visa min man

pusssssssshejdååååååå



Kommentarer
Postat av: så klart

DÅLIG blogg dt händr ju inget här lägg in mer film klipp

2010-03-22 @ 02:09:21
Postat av: mao

amanda du e en fjolaa :)

2010-03-24 @ 19:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0