Dag 07 – Min bästa vän

detta kan vara den svåraste av dom alla.. så jag döper om den till mina bästa vänner!


på denna bild visas verkligen mina närmaste brudar, har dock några som står mig just lite närmare än andra. men jag kan verkligen inte peta någon jag älskar mina tjejer.. ni gör min vardag! jag brukar tänka på det innan jag somnar, fan vilka bra vänner jag har.. hur jäkla lyckligt lottad jag är. hur jag kan ha så bra tjejvänner som dessutom är så bra vän med varandra också. nä jag tackar och bockar! ni är dom bästa och jag älskar er med hela mitt hjärta. kommer fan aldrig byta bort er, ni har min humor, ni har min personlighet och ni är verkligen exakt min smak. så överlägsna, fina, vackra,underbara, glädjespridare ja jag finner inte ord för vad ni är för mig. ibland händer det att jag inte träffar vissa av er så mkt, eller skriver till er eller så men ni ska veta att ni alltid kommer stå mig närmast hjärtat, det är med er jag har som roligast när man inte gör någonting. vi har nästan alla olika intressen, men på helgerna samlas vi och gör våra galna tokiga grejer, spårar brukar vara ett ord som ofta dyker upp i våra helger. men roligt har jag alltid med er vad det än gäller. har såklart många andra underbara vänner som jag inte vill lämna utanför men denna bild säger då verkligen så mkt till mig och bilden bara skriker kärlek, har man dessa tjejer så har man alltid någon som finns för en och lyssnar spelar ingen roll vem man än vänder sig. världens bästa tjejer!

p.s bilden blev helt cp när jag kopierade så erik försvann där på hörnet. men erik du är verkligen än av dom närmsta enda sen blöjan!

Kommentarer
Postat av: erik

<3

2011-04-12 @ 20:57:11
URL: http://whitetrashh.blogg.se/
Postat av: J

ÄLSKAR SÅ JÄVLA MYCKET

2011-04-12 @ 21:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0