Dag 10 – En händelse inom min idrott jag minns

kommer aldrig glömma glädjen när jag kommer hem efter första länsträffen på våren i 8an som jag inte alls var nöjd efter och tänkte ba nu åker jag.. sen några dagar senare kommer pappa och syster hem från stan och pappa säger; vet du vem som ringde mig? och då hade iksu ungdoms tränare kontaktat honom och sa att dom var intresserad av mig. jag blev helt jäkla överlycklig.. liksom iksu ungdom, det var stort för mig då visste att amanda öhman lirade där och allt. sen ville dom att jag och wilma skulle dit och provträna. vi tränade och han sparade våra nummer och vi fortsatte träna.. det gick asbra då vi körde bara internmatcher då som dom alltid kör på vårsäsongen, och jag gjorde typ mål varje träning och var as glad, jag dribblade mig upp längs kanten och jag saknar den spelaren jag var då. men nu har jag mitt tre års kontrakt, så när mitt knä är fit for fight igen då kör jag bara.. nu är jag redo på riktigt!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0