dödsbädd

lever på alvedon nu.. ont i halsen, i varenda muskel och kallsvettas inklusive 39 graders feber. säger bara hur lätt äre att hålla huvudet högt? nä men jag har typ sovit mig igenom denna dag. och ska väll försöka göra lite rehab men det känna jävligt jobbigt när jag mår såhär. annars då? jo jag har väl ingen bra period i mitt liv för tillfället.
hörde just att på min gamla gangster gata som jag flyttat ifrån för ett halvår sen där har någon blivit sönderhackad av ett samuraj svärd?! dock är jag ju kanske inte världsförvånad när jag bodde där vare ju skott lossning, och yxor i huvudet på folk osv. kanylgränd/fyllestigen(L) fin gata det där. nu ska jag se lite oth och sen sova lite mer. puss



något som jag saknar mest av allt!

Kommentarer
Postat av: Jepperuth

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2012-06-20 @ 10:52:06
URL: http://jepperuth.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0