justin bieber

Måste bara berätta min dröm som jag vaknade av imorse. Det var alltså såhär: Justin Bieber var här i Umeå för att ta det lugnt och komma bort från allt. Alla fans var helt galna efter honom och jag såg på honom att han var så less. Därför var jag lite avvaktande och gick till honom när alla andra hade gått. Vi började snacka och sådär och helt plötsligt började vi strula???? Och ja,det var ganska nice. Jag kom ihåg att jag frågade om Selena skulle bli arg nu men då svarade han att hon inte behövde veta något. Efter det bytte vi nummer och bestämde att vi skulle ses igen.
FAN blev inte glad då jag vaknade och insåg att det var en dröm:(:( Den var verkligen sjukt verklig.
Kom ihåg att smsade amanda åström i drömmen och skrev att jag skulle på date med bieber,hon svarade att hon skulle mörda mig hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0