på resande fot

hur ska jag kunna rädda bloggen från amandas förra inlägg?! jag är helt i chock och hade lust att gå och spy efter att jag läst de.. men nu har jag i stort sätt återfått kontrollen och ska därmed gå över till huvudämnet.

Finland, soumi.. dit jag drar imorgon med färja, ihopp om att få en hel del sköna piccs, träffa skönt folk och få se lite om hur dom har det i finland. så bloggen kommer inte vara aktiv nu fram till fredag för varken mig eller amanda.

valborg till helgen något som jag taggar grymt till, kommer bli en spårad och lång kväll med dom allra bästa. Den ska planeras imorgon på båtresan över till finland så man får något positivt i tankarna när man spenderar några timmar på en gungande färja sittandes med träflisor i röven på hårda träbänkar? yes ni läste rätt.

så detta är mitt sista inlägg innan jag lämnar sveriges gränser för att utforska nya, Kyss / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0