schtan

började med att kliva upp och dra till sjukgymnasten, där jag fick nya övningar tex simma osv? så nu blire lite iksu i mitt schema att dra samtidigt som doms träningar och simma och lite andra simövningar. bra då får jag lite mer på mitt schema som förövrigt bara innehåller dator och dator.

jag for sedan till stan och träffade käraste amanda vi kollade runt och jag hittade en poncho och en väska för bara 200 kr blev de tsm, vadå värt? hade det mysigt med världens bästa amanda och var skönt att snacka lite med henne och veta att man fortfarande har henne nära liksom. sen så mötte vi även upp världens bästa tönt josefin och gick runt med henne också. sitter nu bänkad framför tvn där semifinals matchen mellan iksu - pixbo håller igång, tredje perioden nu och det står 2-2 på tavlan.. kom igen nu iksu!


mer än så vill ni inte se tro mig.. kommer även spendera min kväll med denna toppentjej :)

 
ponchon och väskan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0