amanda eriksson


kände att jag inte kunnat börja denna beskrivning på bättre sätt än med denna bild!
du kanske inte håller med stekare? men låt oss isf säga att detta var ett tag sen.

men denna underbara unge har jag kännt så länge jag kan minnas att jag själv levt? vi har hållit ihop rätt bra
våran vänskap hade väll en svacka där den så kallade sporten även var fritiden? ja gick man i fotboll så vare även de man gjorde på fritiden, men nu har vi vuxit tillbaka till varandra eller ja vi är ju ett så kallat gäng. men nu äre denna goding jag ska presentera i detta inlägg och inte vårat spårade gäng så here we go. amanda eriksson var namnet på denna skönhet som har världens humor, som aldrig blir arg eller orkar bråka. hon går alltid att prata med och lyssna det är något hon alltid kunnat, denna brud tillhör nog den lilla gruppen som jag skulle kalla för lita till 100% på. och förstående det är denna brud verkligen grym på att göra. hon bangar aldrig och är alltid på g vad som än händer, hon är en skön människa som är ett måste att ha i ett sånt här gäng och denna människa som är både glad och sprallig är även den lataste människa jag mött, hon orkar inte röra ett finger i onödan och tar oftast dom enkla vägarna först. men som sagt denna brud har jag känt hela livet och kommer aldrig kunna släppa, för hur tomt skulle inte mitt liv vara om jag skulle ta bort dig ur det? jag skulle knappt ha några minnen med tanke på att du är med i dom flesta, jag älskar dig skarpt bruden och det hoppas jag du vet. du har verkligen en fin insida och utsida likaså, och du kan nog med din charm och utseende locka vilken kille du vill. så passa på för denna brud är inte fri länge till..


Kommentarer
Postat av: a

love you <3

2011-02-19 @ 16:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0