biiiig brotha

har varit och sett iksu - pixbo grym match.. i tv dessutom! där ingen mindre än frida ''inhopparen'' rydfjäll kliver in i tredje period i första line och hänger och gör det jätte bra! blir rikigt glad.. hon kommer verkligen bli stjärna hon har viljan, kapaciteten osv såklart vårat lag saknar henne men nu äre dags för nya spelare att kliva fram. iksu vann iaf med 6-5 vilket gör dom till serieledare med 1 poäng över tvåan.  iksu i mitt (L)

och nu ligger jag och ser big brother, ganska patetiskt program enligt mig men underhåll är alltid underhåll. ska sen köra lite rehabövningar fick nya övningar idag av sjukgymnasten, så nu ska jag kriga på! dettta ska bli bra snabbt har jag bestämt mig och det ska bli riktigt bra och jag ska bli riktigt bra och nästa säsong ska gå riktigt bra! så äre bestämt

Kommentarer
Postat av: sara

säker på att du verkligen såg matchen? för den slutade 9-5 och inte 6-5 till iksu;) haha

2011-03-02 @ 08:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0