det är kvantitet inte kvalitet som gäller....

Haha känner mig som kassbloggare!
Anyway så har vi jordens slappaste vecka den här veckan. Slutar tjugo i två imorgon och har friluftsdag på onsdag,huuur skönt? Vi har inte heller några dryga prov eller inlämingar som ska in, underbart.
Ikväll har jag gått på en prommis med sarah och haft innebandy. Har givetvis också sett lite oc.
Måste bara meddela en sak till alla som bryr sig lite extra,mitt spännande och viktiga telefonsamtal bröts precis pga låg batteri nivå......hur ska detta sluta?
Ska ladda tellen nu sen sova puss.

Kommentarer
Postat av: FL

jag tror du ska byta plats på kvalitet och kvantitet;)

2011-02-22 @ 00:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0