gänget


gänget och min största kärlek
detta är mina favoriter och då menar jag verkligen favoriter, jag har aldrig en tråkig stund med er och vi gör de galnaste grejjerna man kan testa på, vi kan vara utspridda i någon månad en bara hänger i stan, en är bortrest en degar hemma. men när vi väl ses igen blir allt komplett vi blir ostoppbara och vi har det alltid galet och roligt. det går inte att hata någon av er och det går inte att prioritera er heller. ni är alla så jäkla värdefulla och ni är verkligen dom bästa tjejerna som finns. fan vilken tur man har att man träffat er. jag litar på er allihopa och jag vet att ni lyser upp min vardag hur grå den en är. jag älskar er helt enkelt bästa brudar. puss


Kommentarer
Postat av: f

VÄRLDENSBÄSTA. love

2011-02-19 @ 15:13:21
Postat av: malin

VÄRLDSBÄST. älskar er i massor!

2011-02-20 @ 09:28:39
URL: http://fhal.blogg.se/
Postat av: ås

älskar brudaran asså känns som att vi måste få tillbaka de vi hade

2011-02-20 @ 15:17:37
URL: http://amandaaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0