godmorgon

skrev ingeting igår.. kanske inte i förrigår heller! jag skämms nu litegrann, men less? nej det är jag inte. Haft lite fullt upp bara. ska ju operera mig på tisdag så jag börjar känna nervositeten det är ju som sagt bara 3 dagar kvar? shit. men det känns bra.

min kväll igår vart spårad mer eller mindre sagt.. jag och mina älsklingsbrudar skulle äta hos frida och vi började bråka om vem som skulle stycka köttet och fick tillslut erik att göra grovjobbet(duktigt) sen skulle vi steka, bränna och göra pommmesen fräscha.. men funkar spisen då? nej.. och klockan var mycket för 6 hungriga hyigenor. så vi går från fridas lägenhet och in i huset och hets steker köttet. vissa bitar må ha blivit råå men gött vare. sen köpte vi godis gjorde lite drinks och dunkade musik och gjorde videor.. gick ut på bygden och skrattade och hade sig. ännu en galen kväll i hörnefors skulle jag säga. hörnefors må vara ett skit ställe men med dessa människor blir varje kväll ett äventyr liksförbannat. love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0