kk med dom bästa

Jag dör lite när jag ser den här bilden. Bilden ska föreställa kladdkaka + päronhalvor + ovisspad grädde men i själva verkeet ser det fan i mig ut som en vanlig husmanskost. Typ potatis biff och någon kall sås. spårat.
Frida har inte tillgång till dator så mycket den närmsta veckan och därför uppdaterar hon inte,hon har fullt upp med pojkar istället.
Iaf, kvällen spenderades med wilma och frida. Vi bakade kk,snackade och kikade på gamla photos:D trevligtrevligt.
Något som förstörde min kväll en aning är att jag kom på att vi har skidor imorn på idrotten. Skjut mig. Eller nåt.
......
ska kanske bara kaaaanske se ett avsnitt av oc nu sen sova pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0