like i love you

ja jag lever, morfinen dödade mig inte i sömnen även om det nu kanske skulle vara skönt:) har hängt på hallen idag och insett att innebandyns vecka inte är här.. dvs alla lag jag hejjat på denna vecka har förlorat sina matcher.. mina brudar, rig grabbs, hj18, och nu amandas brudar. men jag säger bara det här det är underhåll att se amanda på planen, om bara alla kunde få samma vilja och glöd som kära amanda så tror jag att det skulle bli vinst. amanda sliter alltid som fan och är verkligen en viktig spelare.. saknar att spela med dig på läns gumman vi var dom bästa!

nu sitter jag och dunkar musik och väntar på käk, pommes kött och bea var rätten som väntar på bli rejält uppäten. sen ikväll ska jag ta det lungt imorgon väntar en dag med lite skola, besöka sjukgymnast och sedan in på tv matchen iksu-pixbo där vi iksujunisar ska jobba/titta. kommer upp något inlägg senare skulle jag tro. puss


en brun osminkad frida, frågan är varför jag blir sugen på färga brunt när jag är blont och sen tvärtom? vilken färg ska mitt hår vara? snälla vänner som läser detta, släng till med en kommentar nu.

Kommentarer
Postat av: jossan

blond?? HELLO

2011-02-27 @ 18:23:00
Postat av: amanda

BLOND!

2011-02-27 @ 21:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0