morfin är skit

jag ligger vid tvn och myser med fika och ngn kriminalserie orkar inte kolla vad det heter den enda jag vet så länge är att det är någon tjej som är stalkad och hon har tydligen varit lesbisk och är tydligen inte de längre, bi kanske hon är skulle man väll kanske säga. jag har tagit en morfin tablett som antingen inte vill börja funka eller så är det bullshit för jag känner mig inte hög precis, ska jag ta en till då eller?

nä nu ska jag bege mig mot sängen, se lite greys anatomy och sedan somna in och hoppas att jag imorgon lyckas sova så länge som till typ 1, det skulle vara en bra tid att kliva upp. men nu vaknar jag och är pigg samma tid som alla andra jävlar som plågar sig upp till skolan.. dvs 8, plågsamt! men brukar lyckas somna om, sova någn timme vakna somna osv fram till 12. så imorgon ska jag sova. imorgon ska jag gå ut och fota lite och göra bloggen lite fin med vinter bilder, om solsken vill krypa fram förstås. nä nu ska ajg avrunda och säga godnatt, hoppas att mina enda två osköna sovställningar inte vill väcka mig varannan timme denna natt. håller tummarna
sommar känsla på hög nivå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0