ska fan i mig börja hockey

Vårt lag hade den tredje matchen tillsammans idag mot Morön och den gick väll kanske inte exakt som man hade tänkt sig... Vi lämnar det så.
Annars har jag och ebba sett jennifers och amandas match idag. Fan vad dom lekte:D jag vill också kunna åka skrillor,det är så jävla ballt! Jag blir typ as fascinerad av att se hockey(a) själv vet man inte ens vad en puck är-.-
Kvällen spenderades med tjejsnack med ebba och maja,galet vad jag tycker bra om dess brudar.
Just nu sitter jag och knaprar på naturgodis och chattar med en sötnos har innebandy match ganska tidigt imorn så tänkte ta det lugnt resten av kvällen.
puss
typ jag om en månad eller två

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0