tjejmiddag

Tjao!
Idag vann vi vår andra match för säsongen mot holmsund WIIIHHHO! Vi var fan grymma om jag så måste uttala mig. Kvällen har spenderats med mina pärlor och det var lika trevligt som vanligt. Började med en god middag (där kockarna inte hade stekt köttjävlet så man fick tugga rått kött) sen chillade vi bara! Kärlek till er tjejor. Har tyvärr inga bilder från kvällen men det kanske dyker upp senare. Har även hunnit se herrarnas match med miranda idag. Dom vann och det var en feeettt spännande match kjl. Creds till herrarnas vilja alltså.
Ska ladda hem säsong 3 av oc nu sen får jag se vad som händer, kanske sängen?
kyss
En gammal allmänt skön,skabbig men underbar sommarbild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0