utbränd

2 timmar.. jag lever på mina två timmar sömn som jag fick inatt. som mamma frågar; vad äre som är fränt med att vara uppe så sent då? vad svarar man på de då? finns det något fränt med det? jag har ingen aning iaf.
funderar på dra ut och pigga upp mig själv lite, men eftersom sminket är borttvättat och jag lever på 2 timmar, som jag utnyttjat väl mycket idag så kanske jag borde vila. hur det blev återkommer jag med!

denna dag, innebandy.. innebandy och lite mer innebandy har hunnit kika på 4 matcher sett dom bästa lira gudomligt och även se förebilden iksuelit lira ännu mer gudomligt där guden aka empa skjuter bättre än måånga killar. hon är helt utan tvekan den som skjuter bäst av alla damer i detta land och gjorde ett snyggg mål man hinner dock inte se bollen fören den tar i nättaket sten hårt.

imorgon, innebandy.. innebandy och tårtbak! mähler kommer på besök i hörnefors och jag hon och wilma ska göra en underbar tårta vi sen glatt ska käka och se på film mysigt sådär på en söndag.


är klockan bara 11, god natt med er iaf och sup inte ihjäl er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0