wilma hortell



Wilma gladis hortell

wilma är en rejäl brud, hon är en vän som passar alla. Hon är även en brud som är omtyckt av alla, hon är nog även den kompis jag alltid hållt ihop med enda sen jag lärde känna henne. i 1an började vi väll ''hänga'' lite med varandra. Vi ringer sällan varandra en lördagkväll och bestämmer att va med varandra men vi hamnar ändå alltid på samma ställe. där vi hållt ihop som bäst är på innebandy plan vi har alltid gått samma lag och många gånger alltid spelat med varandra. och jag tvekar inte om att några år så sitter vi där på samma bänk fortfarande, vart det än gäller. Denna brud är även världens party girl med eller utan alkohol spelar ingen roll för att denna brud ska ge full ös medvetslös. hon kan nog få vilken kille som helst att falla för henne men hon är svårfångad själv hon blir aldrig sur och orkar aldrig heller bråka hon är helt enkelt en glad och trevlig person som alltid blickar framåt hon är även nog nästan den enda jag berättar allt för och det vet hon. detta är alltså darin en vän som jag hoppas på ha kvar i mitt liv! love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0