ber om ursäkt för vår tragiska header

Alltså näe vad är det här? Jag blir typ rädd varje gång jag loggar in på vår blogg. Headern ska bättras och det kan jag garantera! eller hur fridåååa?
Idag har jag lekt igenom skoldagen och imorgon är vi lediga, det känns fucking awesome! Dagen kommer kanske bestå av plugg skoter och kk med vännerna men vi får se hur det blir.
Ikväll har jag varit på en informationskväll på draggen. Det gjorde det inte alls klarare om vad man skulle gå,snarare tvärtom... Men är ganska inne på att gå antingen niu med barn och fritid intriktningen eller sam med beteende vetenskaps inriktningen. Svååååårt val.
Ska se stylisterna nu. Sjukt bra program:)
kyss
slänger in en göllig sommarbild på mig och min kärlek åsnan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0