frida lundberg

Detta är en riktig bangbrud. Vad som gör henne till just den hon är vet jag inte, men det är något speciellt med denna tjej. Förutom att hon är otroligt skön och har en energi som bara inte går att missa är hon även bland dom snällaste och finaste personerna jag vet. Man skulle kunna förknippa henne med en sol - het och sprider ljus i vår allas vardag. Ett tips är att inte reta henne när hon har en dålig dag, trust me det blir inte roligt då.. Hennes sportsinne är inte ens lönt att gå in på, säger endast att ni borde räkna med att se henne i landslaget inom ett par år. Jag och frida blev nog vänner runt 2006(?) alltså sommaren mellan årskurs 4 och 5. Vi klickade direkt och sen dess har vi varit väldigt väldigt tighta, hon är en sån som jag verkligen litar 100% på. Eftersom vi båda två bor här ute i skogen har vi ju alltid känt till varandra och vi har ju alltid spelat i samma fotboll/innebandylag men att just vi skulle bli så bra vänner var lite oväntat. Frida har en förmåga som gör att hon känner alla och alla känner henne. Dom som väl har börjat känna henne släpper inte taget utan håller henne tätt om hjärtat. Min och fridas vänskap har väll kanske inte alltid under alla dessa år varit helt perfekt. För ca ett år sedan blev den en aning skakig och detta bara pga en kille. Helt jävla onödigt men samtidigt nyttigt. Det var under den här perioden jag insåg att jag faktiskt behövde henne i mitt liv, jag behövde henne som vän för att må bra. Frida är en sån man jämt och ständigt har kul med. Hon är den jag ringer direkt jag känner för att köra nedför pulkbacken men en spark, cykla runt och filma oss själva i en rondell, busringa söta människor med dolt nr, spontan fara och lira hockey sent på natten med eller dyl. Jag vet att om jag ringer henne får jag garanterat ut något av min kväll. Det räcker även med att bara sitt vid datan eller snacka. Jag bör avrunda detta inlägg innan det blir allt för djupt/internt/långt men grejen är den att jag skulle kunna sitta och skriva i evigheter om hur mycket jag gillar denna tjej. Är det någon som känner för att ringa/smsa snyggingen så är det bara att göra det, hon är även öppen för främlingar. Hennes nr är 0738092109. P.S. du bör vara medveten om att hon är svårfångad eftersom hon har ett antal efter sig.. D.S





puss från din Dotti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0