god natt

har fotat idag på skolan lite osv.. men hittar inte sladden så nä skippar det och får bjuda på några gamla godingar ist:) men i övrigt har jag inte gjort någonting alls och när jag tittar tillbaka på dagen minns jag inte så mkt annat än tupplurer på lektionerna. just sett linas kvällsbok for the first time, den var grym faktiskt. och nu ska jag sova en stund så jag kan vara vaken hela natten som jag gillar att va tydligen. nä men god natt så länge och hoppas något roligt inlägg från amandas sida dyker upp om inte så lovar jag ett till innan morgonen gryr. puss



vild hockey match i rondellen men lite egna hockey regler som ett levande mål etc..


wilma och hennes gener som gör henne brunare än självaste natten och jag.. vit!


bettnäs stek..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0