gúten morgen

uppe med tuppen, nä jag vaknade faktiskt lite innan 11. hur min dag ser ut? ja, blir nog dator och sängen hela dagen.. lite städ och dra till morsan. hur kvällen såg ut igår? ja

vi började med att få skjuts in till stan jag coh wilma där vi mötte upp josef jag gick och köpte två nya ringar (bilder kommer idag) vi drog vidare till easter palace och käka bufflé mums.. sen gick vi till max där wilma skulle dra en efterrätt sen så drog vi till sakayan och påvägen dit tror jag att jag lyckades sabba knät ännu mer.. bra gjort! är nog inte kapabel till att hoppa på det ännu tror jag. vi gjorde väll inte så mkt väl hos sakayan, vi spelade iphone spel och drog ut på stan ett tag. kom hem och sov ett tag vaknade och satt vid datorn hela natten och nu ligger jag här 13.31 på en söndag och funderar vad jag ska göra utan innebandy? närå har inte så mkt att säga. puss bjuder på ngn gammal goding så länge




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0