happ

what to say now? nä nu äre dags att nutta skulle jag tro.. klockan tickar iväg ännu en natt och jag har dessutom inte sovmorgon imorgon.. suck! startar dessutom dagen med no/matte utan rast där emellan, lovely.

min kväll i snabba drag? ja var och såg rig vinna mot mina älsklingar det svider.. ovh det svider ännu mer att sitta halvt handikappad och titta på. men jag får acceptera helvetet.. imorgon då? jo skola och dator är uppskrivet i kalendern får se om min kväll blir annat än dator.. skulle nog va bra med tanke på hur många som sagt, facebook nörd.. sitter datorn fast i dig? gör du ngt annat eller? GLÖM FÖRFAN ATT JAG ÄR HANDIKAPPAD GÖRE DÅ! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0