jaeo

DAGENS PLUS +
+ jag har avklarat min fys för veckan och den gick ovanligt toppen
+ det är endast 3.90 kr/hg för lösviktsgodis på coop vilket räddade min skoldag en aning
+ vi fick tårta idag på coop när vi köpte godiset vilket yttligare räddade min dag
+ det är onsdag och det betyder 2 dagar till helg
+ är fett glad idag

DAGENS -
- jag väljer att se oc och äta godis ikväll istället för att vara med mina favoriter:( är för trött
- det har börjat bli kallt ute igen
- jag har inte duschat än från träningen
- har en massa plugg att göra
- vissa människor är så jävla omogna och så jävla konflikt rädda så det finns inte! skulle seriöst kunna dräpa några människor just nu, hur tänker man när man behandlar andra sådär? inte okej någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0