mer innebandy

det enda amanda vinner över mig i på den där skolgårdsfighten är att fisa mest.. och visst den smällen kan jag ta!

förövrigt så har jag just kommit hem från innebandy igen? såg förs iksu ung - rig där iksu var helt underbara att titta på i första halvlek där vi tar upp ledningen med 2-0 där dom inte ens haft en suck att göra mål.. när dom andra två halvlekarna rasar så jag måste säga det rig grattis till vinsten:) bytte sedan hall till vildmanna där jag såg spöland - thoren inte vidare intressant match men stog 2-2 jäkligt länge tills thoren tillslut tar upp ledningen till 2-3 innan första är slut.. och gör sedan mål rätt fort in i tredje. så vi valde att lämna den matchen och bege oss till skogen igen.. och en annan sak imorgon blire mer innebandy.. gud så kul! ska först heja fram mitt skol dm lag när vi möter prolympia och hammarskolan i pol final, och sedan stanna i stan och dra till wibron för att käka och se dalen - storvreta. när jag inte kan spela själv så passar jag på att lära mig på sidan av.. är helt sjuk insatt i det nu, galet med andra ord! sov i bilen på vägen hem så ska väll släcka ner.. men vad gör jag inte för bloggen.
vi hörs imorgon med nya resultat och nya matcher inbokade. pusss


91an.. men även känd som hockeyspelaren nu mera
och frida guden lundberg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0