sick

Vasa var hur toppen som helst. Macherna gick dock inte så bra men det är inte så jävla konstigt med tanke på att det finska laget iprincip bara bestod av f93 landsspelare och att dom tränar fem gånger i veckan året om. Dom var inte sådär jätte kassa.. Det var första gången mitt lag spelade ihop så vi var inte så samspelta men jag tror att det här kan bli riktigt nice. Feetttt sköna brudar iallafall! Något som var jätte kul var att mina finska vänner kom och såg matchen så jag fick träffa dom:D i höstas var det ju en finsk klass som kom till oss och sov här i några dagar och nu i vår är det våran skolas tur att åka till dom,något att se fram emot. Bilder kommer.
Är sjuk idag. Inte fysiskt men är så trött  och helt tömd på energi. Vafan. Kan ingen riktig energi människa bara komma och sprida lite sunshine. Ska äta något nu sen plugga till vårt engelska prov tror jag att jag måste
kissss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0