sov gott lovely friends

eftersom det verkar vara en trend att snacka skit på internet... so i keep going!

jag förstår inte varför man ska bråka på internet? och vad tar egentligen mer på sura bitches än när man flinar åt dom.. her dit en liten släng kyss eller vad som helst. för är man så pass omogen som vissa verkar vara så tkr jag absolut att man inte ens behöver lägga ner sitt egna humör på det.. glöm inte att du förlorar på det själv :) eller ja nu vet jag inte riktigt vad jag snackar om.. skyller på tröttheten i ögonen ;) men det stämmer faktiskt. aja ska hoppa i säng nu.. eller där är jag redan men he på skön musik och somna in för natten. vi hörs imorgon hoppas alla är glada och belåtna imorgon på skolan för denna dag var inge vidare.

tänkte att vi ska dra någon frågestund.. dom brukar inte lyckas så bra, sällan det är några seriösa frågor om vi säger så;) aja godnatt vad jag ville ha ut av det här är bl.a sluta snacka skit på internet, sluta lägga sig i, allt blir bara större av de!

Kommentarer
Postat av: malin

Så sant!



sv: Love you to! Jag är lite här och där,men ska försöka befinna mig mer på hemmaplan nu..saknar ju er!

det är skitjobbigt..jag fattar inte heller varför,alla vi bor ju inte långt ifrån varandra heller..så jag antar att man är typ lat?

Det tycker jag också att vi ska göra, skulle vara super! Middag sounds great, och självklart är jag down:D

puss love

2011-01-27 @ 12:55:18
URL: http://fhal.blogg.se/
Postat av: f e l i c i a

så sant! you go girl!

2011-01-27 @ 19:05:10
URL: http://ffeliicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0