sunday var ordet

seg dag? ne faktiskt inte. vaknade upp i saras lägenhet vid 10.. vi gick och la oss klockan 6 så vi tackade för 4 timmars sömn och somnade om en timme till. sen så klev jag upp tvätta håret började fixa mig och så, sara låg bara och degade ett långt tag, sen anländer mähler och vi drar oss ut med bilen till stan där vi köper lite godis eller jag köper tuggummi, vi hämtar upp wilma på donken drar till d&d där det fanns mkt snyggt.. synd bara att jag lagt undan mina pengar annars hade jag nog farit dit utan tvekan. hur som helst så for vi sen till gammlia med höga förhoppningar på en bra match mellan dalen-warberg nämligen dom två bästa lagen i superligan, kan säga att matchen sög.. fast inte warberg dom var riktigt grymma och tog varje läge dom fick galant! aja drog tillbaka till hörnefors som jag har sluppit se sen fredags. jag har nu kört lite rehab och slappat framför datorn! gjorde ett nytt försök att inte gråta till filmen a walk to remember.. dumt att tro att jag skulle lyckas!

nu ska jag köra lite mer rehab sen hoppa i säng för skulle tro att jag inte sovit så mkt på dom här två dygnen när jag och sara hålligång i saras lägenhet.. och så fort jag fixar mobilsladden som börjat psyka så kommer en video på saras SNYGGGA kök hahahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0