VASA TOMORROW

Tjao som frida sa så åker jag till vasa imorgon och lirar lite fotboll, det ska bara bli trevligt. Speciellt att kliva upp kvart i fyra inatt.. Vi kommer iallafall att flyga ner och bo på hotell där borta och tydligen ska hotellrummen ha privata bastusar, hur nice? Galet nice!

Ikväll får vi se vad Hörnefors har att erbjuda men det lutar mest åt att vara inne i min ensamhet för kan ju som sagt inte vara ute så sent med tanke på att jag ska upp alldeles för tidigt. Jag har ändå inte duschat sen träningen så det kommer ju ta sin tid. Och ja vi har träningar på fredagar. Kul. Fast näe. Vi kommer ha fredags träningar varje vecka så den där "dra-in-till-stan-på-fredagar-och-käka-eller-shoppa-efter-skolan" trippen som mina vänner alltid kör,på kan jag ju ba glömma:( menmen vad gör man inte för den man älskar? (fotbollen i detta fall.)
Ska summera min skol dag i bilder idag:
Vi köpte varm choklad gegga som vi alltid gör och lirade lite kort
jag åt en rå god lunch som innehöll quarn, dock är typ allt slut på bilden
hade no,musik och matte
och tillsist cyklade jag hem med min trogna cykelpartner petra
tihi puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0