alkaholik

lirar runt i rummet med nya bladet och nylindade klubban.. vilken känsla! känner på mig att den där klubban kommer vara magisk nästa säsong;)

ska nu städa och få rummet att lukta ljuvligt som jag sa till mor min.. imorgon funderar jag på ta tag i skolarbetet och även hänga lite med vänner. kanske drar till stan eller vad jag nu gör, vi får se helt enkelt. men skönt med lov iallafall, detta lov brukar alltid vara mitt såkallade äventyrslov. brukade alltid bli mkt snowboard, skoter, skridskor, pulkåkning och andra påhitt med vänner. nu kan jag inte göra något av dom vilket inte är nå vidare. men rehaben och knät känns bättre och bättre, snart kan jag ha benet rakt.. får slita lite till bara.

Xzibit – Alkaholik (featuring Erick Sermon, J-Ro &Tash of Tha Liks) - Clean -  låten som gör städningen roligare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0