dag 1 - något jag skulle vilja förändra

vi kör igång direkt tänkte jag.. klart jag skulle vilja ändra världen och krigen och allt såntdär men vem vill inte? så jag säger vad jag vill förändra med mig själv, jag vill förändra mitt sätt att tänka på.. jag vill inte att mina tankar ständigt ska kretsa kring att jag är för ful.. dom tycker säkert inte om mig och oj nu var jag säkert dryg osv. jag skulle vilja titta positivt på mig själv och allt runt omkring, och visst har jag dagar då jag känner att jag duger till och är positiv och glad och tänker positivt kring allt.. men har även dagar då jag skulle kunna sitta i ett hörn för mig själv. thats what i want to change..

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0