freschhh

två saker;

vi insåg idag att en fjärdedel av min klass bor på samma gata, good to know!

det spårar alltid i min klass, limmar fast grejer, kastar pennor över hela klassrummet eller skriker och lever om.

så jag har nu förstått att även om jag inte umgås med någon av dom i min klass så mkt så kommer jag nog sakna alla ändå, det är alltid underhåll och vi har ju som sagt inte bara vunnit hörniaden två år irad, kommit tvåa
förra året i brännbollsturneringen och vunnit fotbollsturneringen och även jag och mitt lag drog hem vinst i vatten tävlingarna både som bästa lag och bästa utstyrsel. nä som sagt jag lär nog sakna alla kottar när det väl är över. men nu vill jag bara spy på er allihop;)

jag har just kommit ut ur duschen, känner mig jätte fräsch tog hand om mig själv i typ 40 min så nu känner jag mig som ny. jag har kört lite rehab och ska nu gå in på ett till rehab pass innan jag slår mig ner framför big brother för att sen plugga lite grann. 


sommar sommar var är du? skinnjackan är framme och även solen.. men vad gör snön kvar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0