fucking awesome

TRäffade ju som sagt en sjukgymnast idag och det gick fettfett bra! Hon sa att det var en stukning som jag trodde, men hon kunde tyvärr inte bedömma hur lång tid det var kvar innan jag fick köra all in igen. Det sa hon att hon först kunde bedömma då svullnaden hade gått ner. Däremot gav hon mig ett råd att träna på att gå normalt utan kryckor och det är precis vad min kväll har gått åt till,träna på att gå. Har det gett resultat? OJA! Nu kan jag ju gå nästan!
Haha det här har typ blivit en sjukhusblogg.
Puss
en gång levde det en flicka som hette amanda
en gång i tiden var hon jävligt brun
en senare tid ville hon ha tillbaka den brunfärgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0