godmorning sunshine



vet ej om solen skiner och orkar ej gå och kolla det heller.
igårnatt när wilma var här upptäckte vi att det var påväg att hända igen.. det som inte får hända finn-problemet.
det började på hakan när den försvann kom det en inombordare i pannan och nu är den borta och då har det framkommit på näsat.. större än mounteverest och rödare än rudolfs snok. nu ska jag inte visa mig bland folk på ett bra tag iaf. smink hjälper ju inte mot allt!

idag ser det ut som jag bara ska softa i sängen hela dagen och får se om jag orkar glida in på iksu matchen jag är lite tvek över det just nu men man kan ju hinna ändra sig. om inte så tänker jag göra något åt min garderob som förövrigt är kaos just nu, hittar ingeting där. basen och högtalarna på högsta och sängen/garderob städning kan nog göra min dag till något värt att minnas. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0