korv och glee

mitt humör är på topp.. jag mår riktigt bra och känner nu att ingeting kan sänka mig för tillfället, har koll på läget hundra procent koll på allt och det får mig att må så bra.

intresse blocken är framme och ni skriver förfullt jag vet, nä nu ligger jag och käkar spagetti och korv och ser på glee. fan att cheyerna i klassen har eggat upp mig till att börja se de. men de är riktigt bra och det är bra musik tkr jag.

jag håller på spana ut lite musik som ska göra min bilresa ner till hudik på fredag?(skulle jag tro) och som även ska tagga igång mig där borta, är riktigt taggad på att fara och se brudarna kriga men sörjer så mkt att jag själv inte får kriga med dom. vi är utan elittjejerna som själv har semi men jag tror brudarna kan kriga bra om dom bara vill. nu ska jag se klart glee och sedan sätta igång lite med skolarbete.

/ innebandy sugen tjej


Kommentarer
Postat av: wilmis

nä vi får troligtvis fridaR emma och lelle:)gr8

2011-03-29 @ 15:45:31
Postat av: Linnea

visste att du skulle börja se glee!!! ;D:D

hehe

2011-03-30 @ 23:25:11
URL: http://www.lgothe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0