kryckor atm

Här hoppar jag runt i huset på dessa kryckor. Upp och ner från trappen, in och ut, hit och dit. Har bara haft dom i sådär ca hm..... 2 timmar? OCH JAG HAR REDAN PSYKBRYT PÅ DOM. Nu förstår jag verkligen vilken sits du är i frida,det är verkligen inte så lätt som man tror.
Jag har iallafall lyckats stuka eller gjort något ont med min fot. Det hände igår på fotbollsträningen när jag gick in i en närkamp men just då gjorde det inte så ont för då var ju foten uppvärmd. Jag körde kanske ett byte till men sen klev jag på sidan och dum som jag var lindade jag den inte. Nu imorse när jag vaknade upptäckte jag att min käre vänster inneknöl på foten är svullen som fan och jag kan inte alls stödja mig på den nu. Ska till en sjukgymnast imorn och får se vad det är för fel på den.
Är hemma från skolan för vill inte hoppa runt där som en tok så ska fortsätta att plugga inför fysik nap imorn.
Kanske lägger upp en bild på min blåa fotboll till fot sen.
Cya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0