lan som vi brukar kalla de

''jag får alltid jäkla finnar när jag har mens'' anonym tjej
''jag får fan tusen då.. och hundra i vanliga fall'' anonymare tjej

skämt som bara vi förstår oss på.

detta har varit en riktigt behövlig och rolig natt och ännu är den inte över, wilma och nordström drog på rullskidtur som slutade en bit senare på kvarteret när amanda ramlade och inte tog sig upp.. dom kom tillbaka rätt så nöjda ändå, och drog nu ut på promenad till frida eriksson place. jag mia och erik passar då på att styra musiken som wilma totalt failat med hela kvällen när låten ''danza kuduro'' spelats upp minst 10 gånger på 20 min.. jag sitter med min dunder goda energy dryck och skriver med socci folk. jag tror nog det inte blir så mkt sömn och antar att en hel del sköna citat, garv och sånger kommer dyka upp, så därför säger jag bara att jag återkommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0