livsglädje och sprallig

goda tider är påväg så mkt påväg att komma in i detta vinterland. skrev ett brev på nyårs dagen, eller hela min famillj gjorde och vi skrev ner saker vi ska ha klarat eller gjort under detta år. Jag minns några punkter och vissa vet jag att jag redan spräckt och vissa saker har jag möjlighet att klara av, så sitter nu för fullt för att försöka minnas några punkter så jag har några mål på detta år. kan inte vänta 10 månader på att få läsa brevet är så spänd på att se vad jag skrivit trots att det var två månader sen har jag noll koll på vad jag skrev.

nuggets och ris står på menyn alá frida. älskar när mamma och johan jobbar eftermiddag så man själv får göra den eller kanske inte göra den men åtminstonde när och vad. ikväll ska jag göra ett nytt försök att ta mig till bråvalla och skotta sönder hallen när det inte blev av igår. 

vill köra lite bildbomb men problemet är att jag inte kan trycka upp filhanterar skiten för då dör datorn ihop så bjuder på något mindre nytt.

bulgarien för två år sen, miss miss and misss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0