rövbäck

dålig uppdatering jag vet.. har sovit och sovit och när jag väl vaknat hade bara varit till att dra ut till mina brudar. kan nog aldrig bli less på dom, kan va med dom varenda dag forever and ever, screw boys vad behöver man dom till.. bara en massa problem! hoppas amanda hare underbart i fjällen.

jag ska då iallafall ut mot röövbäck ikväll till josef med frida och förhoppningsvis wilma också. kvällen lär bli riktigt rolig, träffa lite folk jag inte träffat på ett tag och träffa lite nya ansikten. tror de blir trevligt och jag och frida sover nog där så jag kommer inte uppdatera fören imorgon när jag kommer hem. tare lungt ikväll vänner och ovänner för det ska då jag iallafall.



''varje dag rider omkring, varje natt din emot min.. hindren är för längesen förbi''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0