saknar dig med amanda så mkt

mycket inaktivitet för min del, har som sagt ett tråkigt liv just nu och har därför ingeting att berätta.
rehab, innebandy, kompisar lite mer innebandy, dator och lite mer innebandy och såklart spana pojkar.. men de tillhör ju innebandy fronten.

ska väll försöka bli lite aktiv men mår dåligt över att det har buggat ihop totalt för min dator och därför kan jag inte lägga in nya bilder och bilder var min enda cover ifrån mina tråkiga inlägg helt pictureless så därför säger jag adjö och ska väll försöka komma upp med något lite roligare inlägg imorgon.

victor till felicia..

v; berätta om olyckan..
f; va.. vadå för olycka?
v; eller har du alltid sett ut sådär?

felicia slängde saker omkring sig och fick dåligt damp, men det var underhåll.

amanda i miss you, i must be with you someday

Kommentarer
Postat av: Anonym

yes i will be with you some day<3

2011-03-22 @ 20:18:42
Postat av: f e l i c i a

frida... det värmer att du tog dig tid att skriva detta

INTE KUL =]

2011-03-23 @ 16:32:10
URL: http://ffeliicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0