tricky disco

Gårdagen var lyckad! Först såg jag västerbotten piska skåne med 3-1! Kung med final för dom nu. Sen stekte jag med johanna och jessica på subway. Vi snackade bara mest och planerade kvällen. När det inte riktigt blev som vi hade tänkt,spontan drog vi ut och hamnade tillslut på en fest. Vi var där ett tag sen drog vi till donken och tog det lugnt där i någon timma med skånepöjkarna. Trevliga prickar! När klockan slog kanske halv två, insåg vi att vi inte kunde ta bussen och var därför tvugna att hem till johanna. Anteckna att hon bor på rödäng. Det kanske inte låter så farligt långt men tro mig,det var det. Avslutade iaf kvällen där med chirres och tv.
Idag har jag jobbat i cafeterian på bråvalla och ikväll  blir det såklart solsidan! Har även lovat mamma att baka,inte mig emot direkt.
Puss.
Haha jessicas hund är förövrigt den grymmaste hund jag någonsin träffat! Utan tvekan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0