beslutsångeeest

Imorgon ska v i ha valt gymnasium för gott. Imorgon är lixom sista chansen och nu har jag börjat tveka på vad jag ska gå. Har sökt sam på draggen och har kommit in på det, men igår blev jag så jävla taggad på att söka stylist!! Helt sjukt vad taggad jag blev. Emelie blev också lika taggad så vi mejlade dom som höll i stylistprogrammet och frågade om vi kunde få komma på PRASO idag. Det var tyvärr för kort varsel så det gick inte:( Vad ska jag göra? Känns inte bra att göra värsta impulsvalet men det känns inte heller bra att ha sökt sam fast jag egentligen vill gå något helt annat. Känns ändå som att det skulle ge mer att gå tre år där jag kan ha sjukt jävla kul. Får se hur jag gör..
/amanda
Idag när vi drog till wilma och käka kk.

Kommentarer
Postat av: Mallan

Det är fan hemskt dehär med gymnasievalet!! jag sökte också igår...man får typ ångestattacker, haha!

Men hörru,om du har kommit in på sam nu på draggen och börjar där till hösten finns det ju inget som säger att du inte kan åka på praso då och känna efter, för det finns ju garanterat chans att byta:) puss!

2011-05-06 @ 07:23:27
URL: http://fhal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0