kulturnatta

Vad gör man en dag som denna? Alla mina vänner är bakis och klarar inte ens av att prata i telefon (känn er pikade mia och ecke), det är fint väder ute men det blåser och jag har ingenting att görraaa. Sitter i min ensamhet och spelar stickrun...
Ikväll blir det stan och det blir förmodligen kul, det enda som suger är att jag har match typ elva imorn.
Förövrigt 1. mina fina vänner har kommit hem från spain inatt och jag har saknat dom. Jag och wilma ringer hela tiden varandra i omlott så har inte pratat med ngn av dom än:(
Förövrigt 2. Hade det mysigt med birke och sarah igår.
Förövrigt 3. Jag tror faktiskt inte jorden går under idag,allt ser ljust och bra ut.
sötnosar!

/amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0