Dag 09 – En resa jag minns

detta blir den enklaste.. det första som ploppar upp i min skalle är bulgarien. det roligaste jag varit med om helt klart, synd bara att jag var liten och feg då annars hade nog resan blivit ännu bättre, eller vad säger ni frida och erik?;)  nä 7 dagar i bulgarien med ett hel skönt gäng, 4 tjejer och 3 pojkar.. man lärde sig flower street som området kallades för på en dag, man sprang runt där på nätterna och sov nästan bort morgonen. man vaknade av att frida stod utanför min och eriks balkongsdörren (vi hade samma balkong) och bankade och tvingade oss att kliva upp. man låg nere vid poolen på dagarna, käkade en as god lunch som man köpte vid ett stånd chicken kebap hette de. och sen duschade man och gjorde sig klar för nattens äventyr som alla slutade likadant, vi skulle till aqua nånting och bada en dag men sköt upp de för att en person hade så ''ont i magen'' haha jojo. nä men kommer aldrig glömma att vi faktiskt hyrde två golfbilar sista kvällen och körde runt i bulgarien, höll på bli påkörd av en buss och blev jagad av en kille på moped. saknar bulgur 09 <3


Kommentarer
Postat av: jo

vems långa tår till vänster?

2011-04-18 @ 15:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0