driving me crazy

just haft främmande av anna kusin med pojkvän och johans föräldrar, har lärt mig dricka kaffe!! vadå vuxenpoäng till mig där. det är typ ändå gott eller aa den känslan kommer väl senare.

förövrigt en otroligt seg dag i skolan och vi var typ 10 pers i klassen.. vet inte vars resten av folken gömmer sig, vissa har ju varit borta sen skolan började efter nyår så. jag ska nu ta tag i min rehab på riktigt och köra igång med nya övningarna, ska förhoppningsvis innan denna vecka nått sitt slut ha varit ner på iksu och kört vatten rehaben också. vi får se om jag hinner med det med tanke på att vi inte har några träningar och jag inte orkar åka buss, men vi får se till helgen.

taggar helgen otroligt mycket med sm och bo i saras lägenhet med wilma och bara sitta och spana och glo på innebandy.. kommer bli riktigt roligt! vill att det ska bli fredag nu på en gång.. kom fredag kom!

hugs&kisses / frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0