im fell in love on the seaside

måste säga att varenda gång och då menar jag verkligen varenda gång jag loggar in på denna blogg så skriver jag antingen min egna hotmail eller mitt egna lösenord.. börjar bli riktigt less på att behöva kämpa med inloggningen flera gånger innan jag lyckas.

sen min kväll, rolig? nja knappast.. men jag hatar inte att se oth det är min drog kan man nu säga. jag har börjat om på säsong 1 igen för tredje gången men är nu inne på sista skivan på säsong 2 på denna vecka, japp jag kallar det för skönt slapplov iaf. imorgon ser planerna ut att ja före första så fick jag nu veta att mähler ska sova här inattt och kommer om cirka 2 timmar kanske, sen imorgon när hon har farit ska jag och amanda ut och arbeta dvs hon springa och jag cykla brevid och agera som ngn pepper eller liknande, sen ska vi till tre kronor och käka middag som jag inte alls är sugen på just nu men jag tror det ändras imorgon, sen på kvällen förhoppningsvis grillning.  creds till mina långa texter utan bilder? kan säga att jag fortfarande inte kan lägga in bilder.. kan bara kopiera från ngn internet sida. vet ej vad som hänt..


bjuder på denna, tre månader har gjort sitt.. och det är verkligen inte såhär det känns eller ser ut. / F

Kommentarer
Postat av: amanda

själv skriver man in vårt lösen på sin egna hotmail och fb hela tiden höhö

undra vem som är värst av oss!

2011-04-21 @ 10:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0